kızlar bakar mısınız başına gelen ya da bilgisi olan varsa lütfen cevaplasın kızım 11 aylık bugün kafasını kene ısırmış kene olduğu aklıma dahi gelmedi örümcek sandım elimle almaya çalıştım alamadım sonra cımbızla alayım dedim bacağı içinde kaldı vücudu çıktı gördüm eşime de gösterdim bu ne diye kene dedi apar topar acile gittik doktor baktı vücudu yok kafası kalmamış bacağı kalmış onu zamanla vücut dışarı atar kurcalamayalım kafası hassas falan dedi yolladı o bölge hafif kızarmış bi de sinek ısırması gibi şişmiş kızımda henüz farklı şeyler gözlemlemedim ateş kusma ishal gibi ama tehlikeli bi durum mu ben anlamadım başıma hiç gelmedi çevremden de gördüğüm bi durum değil napmam lazım allah korusun ciddi bi şey olur mu içim içimi yiyo bilgisi olan lütfen bilgilendirsin