Haklı olabilirsiniz bilemiyorum, farklı rahatsızlıklar sebebiyle de çok gittim geldim ege üni.ye ama hep hocaların hastasıydım çok memnun kaldım, zaten doğum için de bu nedenle orayı seçtim. Allah vermesin acil bi durum olup da özel hastaneler işin içinden çıkamayınca çözmeleri için sizi ya da bebeği yine en son çare oraya sevk ediyorlar, baştan orda olmak benim için daha güven vericiydi