gulsaherdemcibal Uyumuyor bu gece bise oldu cocuga tam düzeldi atak gitti dedim bi kc gndr uyuyordu şimdi saat başı kalkiyo ağlıyor (4ay.21gun)
Busraab gulsaherdemcibal Allah senii 😂 23 aylığız ve şuan ayağımda sallıyorum yarım saatte bir suya kalkıyo ve salla beni diyo yorum senin aşkım😂
Academician gulsaherdemcibal 4 ay atağı yani uyku gerilemesi dönemine denk gelmissiniz merak etmeyin uzun sürüyor 3 veya 4 hafta kadar ama bu aydan sonra uykulari düzene biniyor siz bu dönemde uyku konusunda varsa rutininiz devam edin yoksa uyku rutini olusturmaya calisin
Annekuzusu_23 gulsaherdemcibal şuan ağlıyorum mesela 2 aylık hala uyumadı uyutuyorum koyuyorum uaynıyo bezdim gücüm kalmadı
gulsaherdemcibal Busraab farkettim benm bebegim allh ondan razi olsun cok sakin bi bebek o yuzden bu ay bize eziyet oldu
Busraab gulsaherdemcibal atak dönemleri oluyo işte bizde 2 yaş atağı yaşıyoruz en zoru bide efsane atak diye geçiyo uzmanalr tarafından gece bir saat ağlamasını dinlediğim oldu dokunuyorum ağlıyo annecim diyorum ağlıyo su istiyo veriyorum yok bilmiyorum bende onunla oturuyorum işte annelik deliliktir yapcsk bişey yok😂
gulsaherdemcibal Academician var yapiyoruz 5inci ayina yaklasti aslnda ama cok zorlandik iki 3gundr duzlmisti yne basa donduk
gulsaherdemcibal Hatta uyku rutini once oman havasiyla ayakta oynama sonra mozart piyano dinlrkn uyuma
Ardenaden gulsaherdemcibal bizde 4 ay 13 gunluguz eskiden 8.5 9 gbi bi uyurdu gece 2 lere kdr araliksiz ne ldu anlamadm.bi asi oldk verem snra meme reddi snra uykulr bozuldu yarabbi biri gecse baska bsey cikti cocuk 20 gundur level atladi degisim.icnde 3 ay dogdgndn beri 0 uyku sorunu yasadm ya mis gbiydi