meliksah1453 mihramelis diş sancılar ve en zor olan 4. Ay atağından dolayı böyle olmuş olabilir annesi .
ekimkizi_ 1 haftadir ayni durumdayız 8 bucukta odaya giriyoruz girer girmez ciglik kiyamet 11e kadar ağliyo eli hep ağzında damakta beyazlik gordum dis sancisi heralde bir de atak geldi tam oldu Allah bize yardim etsin🤲🏼
meliksah1453 ekimkizi_ oy canım benim dilleri ağrıyordur yoksa durup dururken neden ağlasın canım benim ya
meliksah1453 ekimkizi_ annesi tetagil diş granülü al 5 saatte bir bir tane dök ağzına bana dua edersin gerçekten çok rahatlatıyor.
ekimkizi_ meliksah1453 evet zaten belliydi bir derdi olduğu biraz geç anladik dişten olduğunu yavrum çirpindi durdu🥲
ekimkizi_ meliksah1453 aldık çoştukça döküyorum ağzına mecbur kalirsam da gunde 1 kere calpol veriyorum bir de zeytinyağı ve karanfil yaptım dolapta ondanda sürüyorum ne zamana cikar acaba bu diş🥲
Rwerdst mihramelis 4.ay atağı bitmiş ya da bitmeye yakın olması lazım aslında. Diş çıkarıyor olabilir mi? Kontrol ettiniz mi hiç? Bir de dişlerin damağa yerleşmesi var o da çok ağrı yapıyor demişti hemşire.
mihramelis Rwerdst baktim evet ama görünürde beyazlık felan göremedim elleri hep ağzında ama yarın doktora gideceğiz
tugbacds nanelisekerr_ valla alt yan dişinin orda beyazlık var ama bilmiyorum kaşınıyo belli elleri hep ağzında
nanelisekerr_ mihramelis dış sancısı olabilir damaklarina bakın beyazlık kabartma kızarıklık varsa doktor ilaç yazacaktır. Bizim ki de aynı krizelrdeydi.