Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var 7 saatlik yola çıkacağım gaz yapmayan mama tavsiyeleriniz varmı veya mamaya gerek varmı sizce emzirmem yetermi. şuanda hiç mama kullanmadım sadece rahat yolculuk için mama vermeyi düşünüyorum 1 veya 2 sefer yani gidişte ve dönüşte gerek varmı?