clover4 bissürü sağlık sıkıntısı yaşıyorlar. Sürekli kavga ediyorlar defalarca ayrılmanın eşiğine geldiler . 1 tane erkek çocukları var hayırsız oldu sürekli zarar ziyan getirdi. Borç almış başını gidiyor. Bundan önce gayet iyilerdi. Bebek aldırma olayından sonra gün yüzü görmediler hiç. Amacım sizi üzmek değil 🩷 bu benim düşüncem, ben bu olayla bağlantılı olduğunu düşünüyorum. ben yengemi sevmiyorum ve görüşmüyoruz. Ama bu olay aklımdan çıkmıyor. Yasasalardi kocaman olacaklardı. Hayırlısı olsun hakkınızda .inşallah cocugunuzda çıkmaz bisiy ,sağlıkla büyütün 🌸