ayac Henüz oturamayan bebeklerinizi nasıl banyo yaptırıyorsunuz? Küvette mi her defasında bu yorucu oluyor:(
Tansukiz ayac 3 ayına kadar bildiğin lavaboda yıkadım sonrasında küvette file ile yıkadım oturana kadar oturduktan sonra fileyi kaldırdım küvetine oyuncak top falan koyarak yıkadım şimdi ayakta kova file hiç biri yok oturağı var ama oturmuyor ayakta duruyor öyle yıkıyorum 👍
Busraata33 ayac Boncuk file almıştım inanılmaz rahat 2.ayından sonra tek başıma yaptırdım bir cesaretle başladım.Hem kalın hem çok rahat üzerinde tavsiye ederim .5.aydan sonrada oturmakla yıkamaya başladım
begoasu Nasil cesaret ettim bilmiyorum ama dusa beraber giriyoruz, kucagimda yikiyorum bi kac gundur. Ilk once kuvette, sonra esimin kucaginda simdi ise tek basima ayakta dusta yikiyorum ama esim yine de disarda bekliyor o alip giydiriyor.
begoasu ayac kulagini artik kapatmiyorum ama direkt su gelmesini engelliyorum kulaklarina. Atiyor ama ben cok dikkatli davraniyorum bi de surekli besmele cekip dua ediyorum sudhdjjfjfjfk
ddyvzz Götürüyorum banyoya suyunu hazırlıyorum kolumun üstüne yatırıyorum diğer elimle yıkıyorum önceden küvetine hazırlardım ama artık havalar ısındı hem zor oluyor bu şekilde daha basit hemen 10 dk da yıkayıp cıkarıyorum
cadis Etrafı delikli çamaşır sepetim var içine ve sırt kısmına havlu koyuyorum içine oturtuyorum😊iki dakikada yıkayıp çıkarıyorum. Küvetle zahmetli oluyodu
Themom_ ayac küvetine file takıyordum o sekilde yıkıyordum cok kolaydı sımdı oturakta oturuyor onunu kılıtleyıp yıkıyorum 13 aylık
behiye39 Babyjörn şişme köpüğü var şu ayıcıklı olan önceden küvette yıkıyordum şimdi direk duşa kabinin içine koyup üstüne yatırarak yıkıyorum 5 dk sürmüyor alışkanlık oldu oturmaya başlasa bile yine onun üstünde oturtarak yıkarım elim kolum oldu ☺️
izmirannesi Doğduğundan beri tek başıma kucağıma yatırarak yıkıyorum kopuk file aldım ama daha paketini açmadım böylesi kolayima geldi şuan 1 aylık olduk bile 2 gune bir yıkıyorum