Çıldırmamak elde değil gerçekten kafayı yemek üzereyim. Son adet tarihim 2 mayıs ve inanılmaz, düzenli adet olan bir insanım ay başı dedim mi adet olurum. Korunuyoruz ve çok dikkatliyizdir bir bebek fikri bize şuan çok uzak. Ama bu ay 8 gün geçiktim test yaptım negatif çıktı hamile kalmaktan korkuyorum yarın tekrar test yapıcam. Bu ay adet geçikmesi yaşayan var mı