busrabakan 9 aylık bebeğim sürekli dönmekten uyuyamıyor. Yatağı dar diyeceğim büyük yatağa koyunca da yapıyor hatta kucakta bile dönme isteği yüzünden dalamıyor ne yapmam gerekiyor hem onun hem benim uykum kalmadı artık…..
aura_meselesi_bu_sekerim busrabakan sıcaktan mı acaba yada kulağımı ağrıyor (duşta su kaçtıysa ) Benimde bebeğim dönüyor ya sıcaktan ya kulaktan alıştım artık 🫠
abisininbebegi busrabakan bizde öyle malesef uykuya dalamiyor çok zorluyor gözü kapalı dönüyor ağlıyor sürekli bı sakinlesip dalmiyor
Tugbamems busrabakan Canım bi kundak yapmayı dene sadece kol tarafından 9 aylık ama bi dene istersen bende çözümü öyle buldum
busrabakan aura_meselesi_bu_sekerim kulaktan olduğunu düşünmüyorum bir kaç gündür var ve uyanıkken gayet mutlu diş çıkarma aşamasındayız bir de herşey üst üste geliyor bazen zor geliyor sabırlı kalmak
busrabakan Bilgem2009 çözemedik ama dişten diye düşünüyorum sallamayınca dönmeye başlıyor ağzını açınca şeffaf 2 tane görünüyor da daha patlamadı ama ben patlamak üzereyim 🤦🏼♀️ rabbim tüm yavrularımıza şifa versin inşallah
Dogacelik busrabakan benim kızım mercimek çorbası içince öyle dönerdi. Sizinkine de bişey gaz yapmış olabilir. Karınları ağrıyınca dönüyorlar genelde.
Bilgem2009 busrabakan ben beşiğinde belinden aşağıya yastık koyuyorum dönemiyor ve uyuyor böyle bir çözüm buldum önce gündüzleri yaptım Allah korusun yastık zarar verir mi diye herhangi bir olumsuzluk görmedim deneyin isterseniz
ebebe busrabakan bizimki de diş çıkarma döneminde böyle bı de emeklemeyi ogreniyordu aynı zamanda o hafta full dönüp uykusunda emekleme pozisyonuna gelip uyaniyordu. Ne zaman emeklemeyi çözdü o zaman bıraktı bu hallerini ama diş ağrısı hala devam
beyazkrizantem Demir damlasini degsitirdim o yaptı diye düşündüm benumki de döndü sürekli 1.5 hafta kadar sürdü ilacı kestim de
ssunacicek busrabakan yavaştan yüzüstü dönemye çalşyo olabilir bizimde 11. Ayda öyleydi sonra yüzüstü dönmeyi öğrenince rahatladı uykusu uzadı baya
Zkyasf Benmkide 5 aylik oldu 1 haftadir oyle kivrana kivrana uyumaya calisiyor bnde dis diye düsünüyorm