aven hava aldığı bir yer vardır mutlaka, göğsünüze koyduğunuz yer olmasa bile cihazla pompayı bağlayan kablomsu borumsu şey tam sıkı oturmayınca da (iki uçtan da) saçma sapan sağım yapmama olayı olabiliyor, bu durumu fark ettiğimde çok mutlu olmuştum cihazın performansı eskiye dönmüştü biraz, ama sanki zamanla performansı düşüyor gibi hissettim ben, özellikle 40 çıktıktan sonra azalmaya başladı gibi, bilmiyorum psikolojik mi bu hissiyatım 🤷🏻♀️