Feridece28 yassemen bestlak, deli süt yapıyor. Ben çok ayran içiyordum, bulgur pilavı yiyordum, yulaf tabakları, bol su, armut bunlar bana deli gibi süt yapıyordu. Özellikle bulgur pilavı yiyince akıyordu resmen süt. Bol bol emzirmek ve sıvı almakta çok önemli
Laden yassemen yani içtiğim çaydan mı kendimden mi bilmiyorum ama üstüm başım yatak yorgan falan süt içinde kalırdı. Aktardan aynı gramlarda anason, tane kekik, rezene alıp karıştırmıştım. Bir tatlı kaşığı demleyip içiyordum günde iki kere. Ayaktayken yere damlardı sütüm. Bence bu çaydan oluyordu
Nisaissay Yeme içme bende hiiiiiç etkili olmuoyr bestlakmış solgarmış imom latte filan hiç işime yaramadı
Feridece28 cokbilmismom hiç yapmadı, bebekten bebeğe değişiyor bence o durum. Ben sadece kuru fasulye ve nohut yemedim 9 ay onun dışında herşeyi yiyordum. Deneyim eğer gaz yaparsa rezene, kimyon çayı felan için. Bir de arkadaşım hiç sütü yoktu bir ablanın önerisi ile kuru incir şeker ve havucu kaynattık, suyunu içti kalanını yedi. Çok güzel sütü geldi, deneyebilirsin
yassemen 7 günlük bebeğim var kızlar bestlak dereotu kayısı suyu dut kurusu kullandığım halde sütüm yetmiyor denecek kadar azz emzirdiğimde çok açıyor uçları ama yeterli olmuyor anne sütü doktor ekstra mamada kullanmamı söyledi sarılığıda var
yassemen Aktardan rezene aldık kızlar o ağır gelir mi suyunu içsem ?? yoksa e bebekte karışımlı çaylar varmış onumu alayım
Busraata33 yassemen Hayır içebilirsin kimyon da içebilirsin gaz da yapmaz hazır çaylarda da bu bitkiler var
Busraata33 yassemen bol bol Su,yeşillik yeşil sebzeler,süt ürünleri,dut kurusu,solgar ,uykuuu dinlenme🌸
Fndkurdu yassemen bol bol bol su en başta geliyor. Kafanız rahat hiçbir şeyi kafaya takmayarak stressiz sadece bebeğinizle aşkla yaşayarak artar sevginin gücüne inanıyorum🙏🏻