karakurtela her sene kan idrar tahlili yaptırın derim ne olur ne olmaz.ben o yaşta sadece d vitamini veriyordum o da eylul-haziran ayı arasi Haziran da kestiriyor doktoru vitamini. 3 yaşında kızım artık kışları bir de balık yağı ekletti doktorumuz vitaminsiz olan balık yağı kullanıyorum ben çok şükür değerleri güzel olduğu için ek bir başka vitamine gerek kalmıyor bir de 11 yaşında abisi var balık yağları aynı kullanıyorum 2 sinede ama ekseri oğluma aynı markanin bağışıklık için takviyesini kullanıyorum 2 senedir şimdi kızıma da başladım geçen kış vermeye. Yazları hiçbirsey kullanmıyorum ama 2 çocuğuma da