Kızlar kızım 2 yaşında ve yemek sorunu artık bizim için çıkılmaz bi yol oldu hergün et balık tavuk yemek istiyor önceden çorba meyve yerdi şuan ağlıyor hiç bir şey yemiyor hergün et yedirmek istemiyorum hasta olacak diye korkuyorum sebze hiç yemiyor sabahları kahvaltı yapmıyor mama içiyor mamaya güvenip yemek yemiyor biliyorum ama mama vermezsem kıyamet kopuyor yemek saati gelince artık stres oluyorum ne yapacağım nasıl bi yol izleyeceğim şaşırdım dışarda yediriyorum yemiyor havuzda yediriyorum yemiyor oyunlarla yediriyorum yemiyor tv bile deniyorum ama çok ön yargılı hiç tadına bile bakmıyor kendi yesin diye önüne kokuyorum çaktırmadan köpeğimiz var ona yediriyor çok bunaldım 🤦🏻♀️