arifesnlv pinarkaba benim bebiş de 2 aylık aşıdan sonra bi huzursuz uyku yok sürekli ağlama 3 gündür böyleyiz napacagız bilmiyorum
mihra2024 pinarkaba benimde kızım 2 buçuk aylık 2. Ay aşısından sonra çok huzursuz oldu ağlamaları ayrıca çok meme reddi oldu ama bir hafta kadar sürdü şükür şimdi daha iyi
pinarkaba mihra2024 evet bugün memede kalmak ıstemedı biberonda kabul etmıyor malesef kaşıkla mama verdim mecburi😏 bence üç günde banyo yaptıramıyoruz ya oda etkılıor tüm düzen gitti resmen
mihra2024 pinarkaba size tavsiyem biberon vermeyin alışmasın uykuya geçişte sütünüzü içer ben uyutup öyle doyuruyordum geçici bir süreç stres yapmayın
bukrekara Benm bebeğimde iki aylık 5.6 gündür ishal geçmiyor mama + meme veriyorm ama beslendği gbi alltan çıkartyr herkes normal dior ama bu durumu yaşayan varmı ?
arifesnlv bukrekara benim bebeğim de 2 gündür öyle sadece mama içiyor kakası yeşilimsi ve ishal neden bende anlamadım
mirooooo arifesnlv biz aşılarını hasta olmasından kaynaklı yaptıramadık ama belirtiler aynı bence sadece aşılar ile alakalı değil atak haftasındalar
pinarkaba Dün o kadar kötü bir gece gecırdık ki dr götürmek zorunda kaldık ve malesef 2 ayda kolik olduğunu öğrendik ve en hipp zamanıymış suan
pinarkaba 5manolya1 sabaha karşı dörtte bir krizimiz geldi ellemedim canım izlemledim onu. Elleri sureklı yumruk halınde yüzü kıpkırmızı en önemlisi bacaklarını karnına çekiyordu. Dr anlattığımda hafta en az 3 gün böylemi dedi evet dedim kolik o zaman kesin dedi☺️
pinarkaba yagmuryigitalp durun ya bünyem kaldıramaz sımdı bunu kolum kopuyor suanda kucakladıgımdan☺️ bide benim benim erken doğdu suan 4200 kilosu ılerısını dusunemıyorm artık kardiyo ya başlarız☺️