elden canım benim geçenlerde de biri yazmıştı ona da aynı şeyleri yazdım çocuğum şuan 2,5 yaşında mama vermeyeceğim beni emsin diye hem onu hem kendimi yıprattım beslenme sondası eds dediğin galiba bende onu yaptım aklına ne geliyorsa denedim bazen olmayınca olmuyor emmeyince emmiyor mama vermekten korkma diyeceğim şu ki sarılık olup aç kalıp hastanede yatmaktansa şuan onun beslenmesi çok daha önemli kendini yıpratma üzme bestlak damla çok iyi süt yapıyor kesinlikle dene ve bol su iç gerisi hikaye birde şunu önerebilirim sessiz sakin ve bebeğinle baş başa kal mutlu ol mutlu yaklaş senin stresin de ona geçiyor karanlıkta emzirmeye çalış kendi yatağında olabilir bir de banyo yaparken emzir ten tene deysin suyla yıkanırken birlikte ıslak şekilde çok etkili oluyor demişlerdi bunlar aklıma gelenler