izelzengin Kızlar merhaba, 3 günlük bebişim var sürekli ve sürekli ağlıyor meme istiyor karnı tok olsa bile beni emzik gibi kullanıyor çekince başlıyor ağlamaya uykuda bile emmek istiyor ne yapmam gerekiyor neden sürekli ağlıyor karnı aç olmasa bile
EmirMom1 izelzengin Emzik denedin mi canım Bide daha çok ufak tek senin göğsünde sakinleşmesi çok normal
heyko izelzengin taze anne çünkü daha 3 günlük 🫶 Sadece seni tanıyor ve senin kokunu kalp atışını istiyor.
incismoms izelzengin dünyaya adapte olmaya çalışırken senin kucağında olmaya ihtiyacı var. Yenidoğan bebekler sürekli aç oldukları için emmezler, size ihtiyaçları oldukları, tek güvenebileceği yer sizin kollarınız olduğu için de emmek isterler. Bu günlerinizin tadını çıkarın.
heyko izelzengin bu arada emzik için çok çok erken. Benim bebeğim de öyleydi 1 ay sonra emzik önerdi doktorumuz. Biliyorum çok yorucu olucak ama emin ol zaman çok hızlı geçiyor .
azrasmommm izelzengin 3 ay memeye yapışık gezdik biz de. Bi tuvalete giderken bırakıyordu yani o derece. Sonra kendi kendine azalttı. İlk 3 ay bebekler sadece aç olduğu için değil her ihtiyacı için emme gereksinimi duyuyormuş.benim bebeğim haz çıkarmak için bile memeye gelmek istiyordu. Kaka yaparken. Ya da kendini güvende hissetmek için bile meme istiyorlar. Bu süreçte alışana kadar biraz yorulacaksın canım ilk postlarımı görsen benim aynı senin gibi sürekli memede bu çocuk diye hep soruyordum 😂😂 ilk 3 ay 4.tremester diye geçiyor zaten yani bebişin kendini hala anne karnında sanıyor ve senin kokunu sıcaklığını istiyor 🫠🫠🫠