Zk95 Bebegin boynu icin iyi olmadigini soyluyor doktorlar. Benim kizimda redlu oldugundan, basini yukseltmem gerekiyordu bir sure. Onun icin reflu yatagi almistim. Ama ayni seyi, yatagin bas kisminin altina bir sey koyarak da yapabilirsiniz eger bebeginizde reflu varsa. Yani komple belinden yukselmis olmali bebeginiz, sadece biyundan degil. Kizim 8 aylik, reflusu de gectigi icin sadece dumduz yataginda yatiriyorum. Aylik kontrole de goturmelisiniz ki gelisimini takip edebilesiniz. Ayrica asilari da olacak neredeyse her ay. Saglik ocagina goturebilirsiniz veya ozel olarak bir doktoru varsa bebeginizin ona.