Merhaba hanımlar,
17 aylık bir oğlum var. Mugladan Ankara’ya gideceğiz.
Uyku saatinde gece çıkmayı düşünüyoruz yola. Ama şöyle bir sorun var. Ben oto koltukta gitmesi taraftariyim ama o kadar uzun süre nasıl uyur bilmiyorum o halde.
Eşim ise arka koltuğa bir yatak yapalım diyor. Ama ben acikcası güvenlik açısından oto koltukta tutmak istiyorum çocuğumu.
Fikir alabilir miyim acaba? Uzun yol deneyimi olan var mı ? Oto koltukta uyumak sorun yaratır mı