gecelambasi
Mesleğimden istifa edince iki çocukla yeni meslek uğruna ders çalışmalara başladım. Eşimide az delirtmedim bu yolda. Nitekim sınav güzel geçti hem tyt hem ayt açısından ama sanırım tercih yapmayacağım. Bugün mesleğimi ne kadar özlediğimi fark ettim. Belkide evrenin bana bir mesleğine dön mesajıydı. Sınava gireceğim okulun sokağında fenalaşan bir hanımefendi oldu, paramediğim. İlk müdahaleyi uyguladım, ambulans ekibine teslim ettim, gerekli bilgileri verdim. Galiba mesleğime geri döneceğim gibi.