Ffak vallahi acayip sıcak o yüzden eğer imkan varsa evin terası bile olur 🤣🤣🤣
Ben kendim çok üşüyen bir insan olduğum için bebeğim erkek te olsa kız da olsa soğuğa alıştırdım dedim. Ve gerçekten de öyle yaptım. 3 yaşına geldi yaz kış yorgun, örtü, ince tülbent falan hiç birşey örtmedim. Aşırı hiç bir zaman giydirmedim. Bulunduğu ortamı 24 dereceden fazla sıcak yapmadım. Başka şeyler de vardır yanında tabi ki ama şimdi 3 yaşında, rutin kontrolleri hariç 2 defa ateşini düşüremiyoruz diye doktora gittik 🧿 biraz da buna bağlıyorum ben.
Bir de uyuyanın üstüne kar yağar denmesi tamamen Türk Annesi pimpirikliği… 🤪😁