Arkadaşlar merhaba
Bebeğim bi kere mantar olmuştu ben bilemedigim ve dr başlangıç halini gördüğü halde anlamadığı için ilerledi . Ben ne bulsam sürdüm daha da ilerledi bildiğiniz domates gibi olmuştu kıpkırmızı abartmıyorum derisi kabuk gibi oldu yayıldı yumruktan büyük oldu derken ben hala pişik sanıyorum . Araştırdım kendim teşhis koydum ( sözde) doktor a söyledim o da trosyd kullan dedi.
Öncesinde ne varsa sürdüğüm için kantaron yağı kullanmıştım. Bu sefer ince ince kanamaya başladı sonrasında Dr ile görüşüp ilaci aldım
Neyse kullandım geçti.
Fakat bu sefer de arada bir az bir şey popoda kakası beklesin hemen kızarıyor. En fazla (işini tam bitirsin diye ) 5-10 dk bekletirim nadiren hem de..
Ama bebeğim çok mu zorluyor bilmiyorm ,her seferinde gözleri doluyor kuzumun makatta çatlak gibi şeyler oluştu bildiğiniz açık yara . Ne yapacağımı bilmiyorum.
Mantar sanıp tekrar ilaç kullandım geçmedi. Desitinle biraz topladı. Var mı bu durumu yaşayan? Dr için randevu aldık fakat o zamana kadar bekleyemedim