Merhaba anneler, 4 yaş oğlum çok sık hastalanan bir çocuk, yine üç gün ateşlendi, ardından şiddetli öksürük başladı iki gündür nerdeyse hiç ara vermiyor, kriz şeklinde balgamsız ,kuru 7-8 kere öksürüyor, boğazı tahriş oldu, öksürmekten sesi kısıldı, kusacak raddeye geliyor her seferinde, doktora yarın gitmeyi düşünüyorum, ama burdakı çocuk doktorumuzdan pek memnun değilim bu kadar hastalandık ama bir türlü buna ne sebep oluyor bu konuda tutarlı birşey söylemiyor, sürekli aynı şey, her seferinde kan aldırıyor,öksürük ilacı ya da antibiyotik yazıyor gönderiyor, böyle bir durum yaşayan varmı acaba , bu öksürük krizlerinde ne vere bilirem hafifletmek için?