Gulcannnn bende 33 haftalık doğum yapmıştım. Biberona alışmıştı hastanede emmek istemiyordu. Sağarakta sütüm azalmaya başladı. Göğüs ucuylada denedim ama hem çok etkili olmadı hem de kullanışlı bulmadım sürekli cıktı mı kaydı mı. Bende hemsireyim ama emzirme olayı konusunda sağlık ocağından gidip destek almıştım. Sonra inatlastim memeyi tutturdum. Su an 8 aylığa yaklaştı hala emiyor çok şükür. Doktora demistim çok küçük nasıl bakıcam neler yapmam lazım diye senin ekstra bi çabaya girmene gerek yok içgüdülerin seni yönlendirecek demisti. Çok şükür öyle de oluyo. Kimsenin dediklerine aldırma, en iyisini annesi olarak sen bilip yaparsın güle güle büyüt bebeğini:))