Happybaby06 ben hiç ismiyle hitap etmiyordum sonra kafaya takmaya başladım dönüp bakmıyor diye kısa sürede öğrendi ama 8 aylık falandı rahat. Doğduğundan beri kızım, yavrum, balım vs diyordum. Şimdi ismiyle seslenince neee diye bağırıyor bi şeye odaklıysa bile😬🧿 küçük bir ergen