EsilaMs amin...öyle moralim bozuldu ki ne yaşadım ben şimdi diye yarım saat etkisinden çıkamadım..araştırıyorum ama henüz bulamadım hep farklı doktorlara götürdüm devlet hastanesinde aradım hep ama belki de hatam o oldu bilmiyorum. Eşime de söyledim bir daha beni kesinlikle özele götürüyorsun dedim. Aşırı sinirlendim canımızı kapı dışarı atmak bu başka bir şey değil sonuç olarak ek gıda ile ilgili zerre bilgi alamayan, aşısı için uygun zamanı öğrenemeyen, geçmeyen karın ağrısı zor kaka yapma sebebini de çözümünü de bulamayan bir ben bir de bebek...