burcu0302 Mayo karnını ağrıtır mı bir süre ıslak kalıyor sonuçta, bikini giyse cildi çok açıkta olacak ve güneşe maruz kalacak acaba decathlonda olan üstü kapalı kısa kollu altı da kapri gibi olan mayolardan mı alsam tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. 🩵
izd burcu0302 ben geçen yaz doktorumuzun da önerisi ile fosforlu yeşil renkte ve yarım kollu uva/uvb filtreli mayo almıştım. Bu sene de öyle yapıcam.
annesininkurabiyesi burcu0302 ben decathlonedan aldım altı üstü Kapalı olması ilk tercihimdi. Benimki erkek yanına 2 şort aldım dönüşümlü giydirmek için ıslak tutmamak için. Denizden havuzdan çıkınca o tulum mayoyu çıkartıp deniz şortunu giydiririm üstünde sıfır kol tamamdır 😄
busraalanya burcu0302 hepsinin kullanışı aynı bence çünkü denizden çıkardığınızda üstünü değiştirmelisiniz ıslak kıyafetiyle durmamalı
Hamburgerr burcu0302 mayo daha kullanıslı tek seferde giyip cıkarılıyor ama 2 tane almanız lazım sudan cıkınca kurusunu giydirmelisiniz yoksa üşütür