Kızlar dünden beri dikkat ettim pas parmağının hafif kırmızıydi ya sinek ısırdı dedim yada sert küçük gelen plastik terlikleri var çorapsız kac gündür onları giyiyor takti başka giymiyor bu günde baktım orası semsert şiş akşam da parmakları hafif şiş biseymi battı desem bisey görünmüyor arı soktu desem öyle bisey olsa feryat figan ağlardı terlikler yaparmı acaba üstüne basıyor geziyor Bi sıkıntısı yok az önce sadece uyurken aciyor dedi biraz ovdum uyudu gece gece şuan çok panik oldum kırık çıkık olsa zaten basamaz Bi plastik terlik böyle bisey yapabilir mi ki 2 yaşında bu arada