Kızlar merhaba daha var ama şimdiden düşünmeye başladım bu yaz tatile gideceğiz bebeğim 10 aylık olacak ve gittiğimiz otelde nasıl mama yapacağımı düşünüyorum. İçme suyunu cezvede kaynatıp soğutup öyle yapıyorum mamasını otelde nasıl kaynatacağım otelin ısıtıcısı ne kadar hijyenik olabilir ta bunları düşünüyorum tatile giderler nasıl yaptı yada yapacak merak ediyorum bu yüzden post açmak istedim🙄