Deryamaysa Sevgili anneler Uzağı hiç göremiyorum göz derecem küçük ama göremiyorum. Göz çizdirme lazer işlemi yaptırmak istiyorum. Samsjn’da olup yaptıran memnun kalan var mı?
Yelda35 Deryamaysa yaptırmayın tavsiye etmem kuzenim yaptırdı ve uzun bir yıllar sonra gece körü oldu. Benim 3 e2,75 miyop astimat ben onu gördükten sonra yok dedim
Serpil51 Deryamaysa televizyon bile izlerken gözlük takmak gerekiyor 3 numara küçük sayılmaz ya daha üst seviyelere Allah kolaylık versin benim ki de 3.5 birde göz tembelliği ve keratakonus var
Zeynep344 Bende yaptıracaktım emzirirken yaptırılmıyormuş. Benimde miyop 3 derece böyle yaşamak çok zorrr