35 Ay iki oğlumun arası. Zorlanıyorum dersem yalan olur. Ama belirli bir dönemden sonra rahatlıyor insan yavaş. Mesela zorda kalınca büyük oğlum su döküyor ben kardeşini yıkıyorum. O oyun yapıyor ama ben işimi hallediyorum. Birşeyler isteyince büyük oğlum getiriyor. Küçük olan 8 ayına girdi artık abisine gülüyor ediyor, mama sandalyesinde oynuyorlar.
Şöyeş bir durumda var benim oğlum çok duygusal, küçük oğlum gelince çok hastalandı üzüntüden, çok kıskandı. Ama hamd olsun azaldı.
Siz de hayırlı olsun inşallah, sağlıkla alın kucağınıza💜