aylizinannesiiii Kızlar ilk eşim geldi boğazlarım diye ateş öksürük geçmiyor ilaç antibiyotik şimdide kızımda ateş başladı 38.8 oldu ateş parol verdim soğuk kompres yaptım düştü biraz ateşi ama çıkacak yine eminim noluyor sizlerde durum nedir
arenn23 aylizinannesiiii 2 gaftadır oğlum da aynı şekilde kaynanamla beraber hasta oldukar bende 1 haftadır öyleyim öksürük geçmiyorrr
mehtap2549 aylizinannesiiii benim de sekiz yaşında oğlum hastaydı ablasına bulaştırdı ablası da kırk günlük kardeşine galiba gece öksürüyordu 7 sekiz defa öksürdü bide iki gündür uyurken inleme sesi çıkarıyor hasta oldu sanırsam bugün götüreceğim çok üzüldüm 😢
Ckudll aylizinannesiiii salgın var sanırım oğlumda hiçbişeyi yokken birden iştahsızlık başladı ateşte eşlik etti boğazı kötü durumda kulaklarına vurmuş alerjik bir bebek zaten hem alerji ilacı hemde antibiyotik başladı doktorumuz. 5. Gün bugün daha iyi hafif öksürüğü kaldı sadece mutlaka gidin doktora
CaglaOkan76 Ah ah aynı durumdayız 5 gün önce eşimde bir anda başladı antibiyotik bugün sabah oğlu 39 derece ateşle hastaneye gittik ben de aynıyım antibiyotik başladı doktor ona da kesinlikle salgın var
aylizinannesiiii CaglaOkan76 yarın bizimde yolumuz hastane gözüküyor eşim boğazım diye eve geldi üçüncü gün bugün kızım ateşlendi ben direniyorum son kale kaldım ateşten çok korkuyorum boğaz enfeksiyonu mu sizinde çok geçmiş olsun ya 🥹
aylizinannesiiii Sudee00 bizimki daha çok boğaz enfeksiyonu gibi bakalım inşallah gece çok ateşlenmez
elifguven Sudee00 Yaa gözlerim çok kaşınıyor benimde bişey kullanmadım ama kanlandı hatta bugün tek gözüm
Sudee00 elifguven Hemen doktora git canım ilerlemeden damla ilaç yazıydılar tedaviye başla aynı şikayet yengemde vardı kanlanma gitmiş hastaneye doktor söylemiş salgın var diye abime geçmiş şimdi 3-4 gündür onda da var aynı şikayet evdeler tedavi bitene kadar çıkmıyorlar dışarı bebekte varsa önlemini al allah korusun bebeklerde daha zor çok geçmiş olsun @aylizinannesiiii Evet salgın maalesef
goktugummmm elifguven sakin ihmal etme benim 11 aylık oğlumda başladı gözü kapanmayan geldi sislikten bana geçti benden eşime doktora git evde kim varsa onlar için de damla işte geçmemesi için
aylizinannesiiii mehtap2549 ay aynısı kızımda gece uyurken inliyor ateşlendi bence bugün götüreceğim sizede çok geçmiş olsun 🥹🥹
mehtap2549 aylizinannesiiii sabaha kadar gözüme uyku girmedi inlemesinden korktum ateşine baktım 36.9 du ama yüzü sıcacıktı bide çok küçük yeni bugün kırkı çıktı 😢Allah hepimizin yardımcısı olsun
aylizinannesiiii Ckudll bizde randevu aldık bugün gideceğiz ateşi kontrol altına aldım ama boğaz enfeksiyonu galiba apartmanda herkes öksürüyor covid ger mi geldi ne oldu bilemedik
Ckudll aylizinannesiiii geçmiş olsun, viral bir hastalık var etrafta dönen de nedir kimse bilmiyor ne kadar korusak kollasakta bir şekilde bulaşıyor maalesef 😓
aylizinannesiiii mehtap2549 bizde öyle eşimle nöbetteydik sabaha kadar ateşi çıkmadı çok şükür ama hastaneler çocuk kaynıyor ciddi bir enfeksiyon dolaşıyormuş
aylizinannesiiii Ckudll çok teşekkür ederiz boğaz kızarıklığı başlamış antibiyotik verdi ateş tekrar çıktığı an başlayın dedi şuan ateş yok bakalım inşallah çıkmaz kimse bilmiyor ama ciddi bir salgın var yine covid gibi