Kızlar bebeğim gündüzleri besnlemiyor fazla sıcaklardan mıdır acaba gece güzel hoş ama gündüz zorla yani 5 ay 21 günlük Adıyaman’da yaşıyoruz bu durumu yaşayan varmı aranızda havalar çok sıcak olabilir mi acaba Aynı durumu yaşayan varmı iştahsızlık sorununu herhangi bir sağlık sorunu çok şükür yok şu an