bsrzn Saçlarım kıvırcık ve çok dökülüyor emzirme dönemindeyim 4 buçuk aylık bebeğim. Kalıcı gön yaptırsam en azından tararken falan dökülmez diye düşündüm önerir misiniz ? Çünkü kıvırcık olduğu için sadece saçlarımı yıkadığım zaman tarayabiliyorum