Arkadaşlar ya bu kuralları anlamıyorum şunu 1 yaşından önce verme bunu şu kadar aylıkken verme her yerde farķli yazıyor söyleniyor doktorların hepsi farklı birşey söylüyor insan düşünüp kalıyor napcagini. Bence 2 çay kaşığının zararı olacağını sanmıyorum