Bende orada normal dogum yaptim, doktorumun ismini bilmiyorum o cok iyi ve ilgiliydi özellikle dikis sırasinda beni rahatlatmak sakinlestirmek icin elinden gelen herseyi yaptim beni zorlayan tek şey dogum sirasinda bacaklarimi baglamalari oldu eger baglamasalardi cok daha rahat dogururdum hareket etmek rahatlatiyordu çünkü, dogum sonrasi odalar temiz güzel ebeler hemsireler sürekli kontrol etti ilgilendi kata erkek refakatci alinmamasi da bence cok mantikli sürekli bebekleri kontrollere vss götürüyorsun rahatca koridora çıkıp dolaşabiliyorsun , ama.gercekten biraz şans yani umarim iyi doktorlara hemsirelere denk gelirsiniz saglikla kavusun bebeginize 🙏