One-life peraninnannesi çok iyi olurmuş benim gibi ilginç fikirli bi insanın nasıl aklıma gelmedi. Sütün az mı diyenlere de gösterirdik😂😂😂
Demoo peraninnannesi canim benim hayırlı uğurlu olsun o kadar belli ki bende yeni anne olduğum zamanlarda çok düşünüyordum süt meselesini :) Gerçekten bir mucize Allah bebeğin sütünü yolluyo icinde bi de seker koyup karıştırmış diyordum😀
peraninnannesi Demoo sağol canım benim:) ama maalesef doymuyor bizimki sütüm az geliyor mama takviyesi yapıyoruz çünkü aç kaldığında öyle bir ağlıyor ki etini kesiyorlar sanki:(