japonmuhendis Cop cop çekiyor, hatta göğüsüm sızlıyor çekerken ama sütüm geliyo mu içebiliyor mu nasıl anlayacağız. 3 günlüğüz daha bu arada, pompa sipariş verdim hiç riske atmadan geç bile kalmışım…
arasardaannesi japonmuhendis günlük çişli bezini cıkarıosa doyuyodur gunde 5 bez degıssenız yeterlı emıodur.bazn anlasılmıo ama süt gelıo bazn cok net anlasılıo sütün geldıgı emdıgı.sık sık emzırın emerkn uyursa fln uyandırın 🌺
mevraca japonmuhendis sakın sagmaya alışmayın bebeginiz emiyorsa aynan böyle devam edin. Lohusyaken bebegim doymuyordur kesin sagıp biberonla vereyim dedim meme reddi oldu 4.ayında zar zor memeye döndürebildim cok zordu emiyorsa o cektikce sütünüz gelecek. Ve sağdınız miktar bebegin içtiğinden daha az cıkıyor bebeklerin emiş gücü cok cok fazla oldugu icin cok iciyorlar tecrübe ile sabit
deniztalta Ah güzelim 🤍bol sütün olsun , merak etme çekip yutkunma sesi avrsa çilli bez sayısı 4 5 oluyorsa kilo alımı iyiyse korkma