devrim_gnl 123607_ kızım sadece mama aliyo sabah 6 gibi 60 içer 9 da 90 falan üstüne uyur 12 gibi 100 falan anca iciyo, snra 3 te 6 da 60-90 arası içer gece uykusuna yatacakken 120 zorla veriyorum, gece bazen uyanır bazen uyanmaz atak zamanından beri uyniyo
izd 123607_ ben o dönemde emziriyordum ama kilo vermişti ı yüDen de eds ile günde 3 kez 30 cc destek mama verdim
annevekizii Benimde 4 buçuk aylık mama ve anne sütü veriyorum günde 3 kez 120 cc içiyor aralarda anne sütü veriyorum o şekilde yapıyorum ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum
123607_ annevekizii bende mama veriyorum sabahları 6 da 120 cc 12 de 110 cc 1 de 60 cc 3 de 90 cc 6 da 130 cc 9 da 90 cc 12 de 140 cc az mı oluyor ya 740 cc veyyy
Zinnetnur 123607_ ben 6. Ayına kadar gündiz 2 saatte bir gece 3 saatte bir besledim donra ek gıdaya başladık anne sütü almıyor mama da sevmiyor zorla içiriyordum ek gıdadan sonra çoğunluk ek gıda oldu sbaah uyanınca akşam uyuduktan sonra uykuda içiyor sadece . 7. Ayda da gece beslenmesini bıraktım akşam 10 da uyuduğunda mama içiriyorum gece bir daha beslemiyorum bir de sabah 7 de uyanıyor o zaman mama veriyorum sonra kahvaltı zaten . Gece beslenmesini 6. Ayına kadar yapın 3 saatte bir 6-7 aylıkken kesebilirsiniz
123607_ Zinnetnur peki yapalım biraz henüz 3ay 20 gunluguz kilomuz 5.7 yaz ayida sıcak sonra geceleri hep ister mi diye tedirgin oluyorum. Bazıları gece beslemeye alışmayın diyor kendisi uyanmıyor gece ama az kaka yapiyor bu beni endişelendiriyor ac kalma konusunda ondan mı diye dusunuyorum
Zinnetnur 123607_ o dedikleri için henüz çok erken ilk 6 ay gece beslenmesi lazım bebeğin çoğu uzman bu görüşte 6 dan sonra uzatmamak lazım ben 7 aylıkken bıraktım gece beslenmesini kesintisiz uyuyor elzem durumlar hariç tabi
Zinnetnur Ardenaden hayır kilosu gayet iyi gündüz beslenmeleriyle gerekli ihtiyaçlarını karşılıyor zaten 7. Aaydan sonra gece beslenmesi tamamen alışkanlıktan ibaret bebeğe bi katkısı olmadığı gibi reflü mide yanması vs bile yapabilir. Siz düşünün gece bir şey yiyip hemen uyudunuz . Onlarda öyle . Doktorumuz ne kadar erken alışkanlıklarından vazgeçerse uyku düzeni de o kadar iyi olur demişti 6. Aydan sonra bebeğin gelişimine beslenmesi kadar uykunun da etkisi var büyük oranda . Ben gece beslenmesini bıraktım gece kesintisiz uyuyor şükür kilosu da geyt yerinde