Prensim_06 bu sorunun cevabı tamamen size göre bence. Şöyle örnek veriyim biz 3 kız kardeşiz hepimizde de var. Büyük ablamın da 3 çocuğu var ve büyükler. Airfry çok fazla kullanmıyor çünkü yeterli gelmiyor. Yaptığı yemekler çok. Bir şeyler ısıtmak için vs kullanıyor o da çok nadir.
Küçük ablamın bir tane oğlu var 9 yaşında. Okula beslenmesine hazırlamak için neredeyse her gün kullanıyor. Köfte patates tavuk minik kekler ve çok pişiriyor.
Benim de eşim iş yerine yemek götürüyor. Tek kişilik porsiyon hazırlamak için müthiş. Ben köfte, patates, tavuk, balık, sebze fırınlama ( soslu karnıbhar gibi) bir sürü çeşit için her gün kullanıyorum. Sizin dinamiklerinize bağlı