Kızlar bugün çok sıcak diye şile de bı göl kenarına gittik epeyde insan vardı baya kalabalık bı yerdi bizde gölün bir kenarına hali attık bir kenarına da kamp sandelyelerini koyduk neyse tam yemek yicez kizimida sandalyelerle masanın oraya bebek arabasıyla yanıma koydum tam yemek yerken gölün içinde koskocaman kalın siyah bir yılan ayağımın dibinde çocuğumu aldığım gibi çığlık çığlığa kaçtım çok kötüydü. Yani lütfen çok dikkatli olun bu aralar şehirlerde de çok yılan vakası okudum bugünde benim başıma geldi.