bengisud 4 aylık bebeğimle bu sıcaklarda dışarı nasıl çıkabilirim? Hava 30 derece. 6aydan küçük olduğundan güneş kremi de sürülmüyor. Dışarı çıkıp eve döndüğümüzde kısa süreli cildinde kırmızı benekler oluyor ama geçiyor. Siz nasıı önlem alıyorsunuz
egekulk bengisud ben Güneş kremi kullanıyorum yoksa çocuğun heryerini kıpkırmızı noktacıklrla doluyor şimdiye kadarda bi sıkıntı yaşamadık Onun dışında havanın sıcaklığına göre sadece zıbınla yada ince şortlu tulumla çıkartıyorum
Zinnetnur bengisud at bi zıbın çık bebekler sıcağı sevmez benim kızım 10 aylık güneş kremi sürüyorum bi zıbınla çıkıyoruz valla sıcak olunca döküyor vücudu bir de siveno marka güneş kremi kullanabilirsiniz tamamen doğal içerikli yemidoğandan itibaren kullanılıyor