Arkadaşlar 1 ay 28 günlük bir bebeğim var çocuk gündüzleri asla uyumuyor yani deliricem en sonunda 15 20 dakika uyuyor uyanıyor karnı tok allerjik mama içiyor eminim gazını atıyor ama uyumuyor artık korkuyorum idrar kültürü baktı enfeksiyon baktı sonuç şöyle enteroccosos bakterisi saplatdı 50.000 tahlilde sıkıntı yok lökosit 1. Yani tekrarlansın dedi dpktor acaba bu uyku problemi yapar mı çok yıprandım artık niye uyumuyor bu çocuk mutlu da uyanmıyor keyfi iyi olsa sorun yok da oda yok . Kan tahlili istşceö en sonunda bi derdi mi var anlamıyorum . Sağlıkçılar yazabilir mi bu sonuca göre uyku problemi olabilir mi ?