Belinays_mom Kızlar son zamanlarda karşıma hep bu uygulama çıkıyordu şimdi indirdim aşşırı güzel ürünler var ama bu yasal bi sayfamı alışveriş yapan varmı acaba
Balteknem Belinays_mom arkadaş almiş tc gereklıymıs bırde vergı verılıyor galiba gümrükten geçme parası demıstı sanko
visneli_turtamm Belinays_mom benim de dikkatimi çekti,ama korkuyorum almaya, bedenleri nasıl acaba,birde ürün gördüğüm gibi gelir mi diye, Buarada ekstra 30% vergi ödeniyormus
hepsineyeterim Belinays_mom ben sipariş verdim turkiyeye giriş yaptı hepsijetle teslimi sağlanacak. Bakalım bende bir umut bekliyorum umarım param boşa gitmez 🤣
Evli_Mutlu_Bebelii Yurt dışındaysaniz evet temu uygulamasindan alışveriş yapabilirsiniz fakat Türkiye’ye kargosu yok maalesef yapmak isterseniz Shein uygulamasi da aynı şekilde uygun ve bol çeşitli uygulama Türkiye’ye de kargosu var sevdiğim bir uygulama bir göz atın isterseniz
Evli_Mutlu_Bebelii MoonCrystal sanırım yeni başlamış çünkü daha geçen ay tiktok da shein videolarında Türkiye satışı yok diye bir çok yoruma denk geldim 🌺
MoonCrystal Evli_Mutlu_Bebelii doğrudur bende bugün gördüm açıkçası önceden bilmiyordum,henüz almadım da bir şey😄🌸
gamzekzldg Ben 4ünde sipariş verdim bir kaç bişey deneme amaçlı kargoya verildi 12-22 haziran arası teslimat olacakmış bakalım göreceğiz 😂
cicekkizlarimbalkizlarim gamzekzldg merhaba. Gümrük ödediniz mi acaba yada nasıl oluyor bilgi verir misiniz ☺️
nnidua cicekkizlarimbalkizlarim sipariş lin ödeme aşamasında gümrük vergisi yansıtılıyor ama vergi olduğu halde Türkiye fiyatlarına göre uygun
hepsineyeterim Belinays_mom bugün geldi asko 2 tane tulum bur üst mis gibiler dolandirilmadim da😁 ayrıca bir taktik vereyim 600 tl minimum alışveriş istiyor oldu ki 300 tl bir şey alacaksınız ekstradan bir şey daha al istemediğini hemen iade et ben yaptım 1 hafta içinde para mı iade ettiler 😊
nnidua Belinays_mom ben sipariş verdim şuan yolda Türkiye ye girdi ama elime ulaşmadı ayın 5inde falan vermiştim 13-23arasi teslimat gözüküyor baryam tatili olacak falan belki gecikebilir ama nasıl geleceği hakkında fikrim yok