Kokoshbaby Merhaba hanımlar 1,5 yaşında oğlum war.2 aydır çok sık düşüyor.kafasını, yüzünü dewamlı biyerlere çarpıyor. Bu durum çok canımı sıkmaya başladı .Kaynanam nazar diyor .Eger öyleyse ne yapabilirim lütfen biraz fikir verin .
Noname21 Kokoshbaby ya benim kuzum da. Çok düşerdi inan hala düşüyor dört buçuk yaşında İçe basması var mı ayaklarına bakın bir içe basan çocuklar çok düşüyor
deniztalta Birden başladıysa bu problem en güzeli çocuk Dr una danışmak normal olacağı gibi sebebli de olabilir