Lavin01 Ya eşim eczacıya emzirdigimi söylememiş ertesi gün hapı aldık içtim içtikten sonra bakiyorm 1 hafta emziremezsiniz yazıyor işin kötüsü bebeğim mama içmiyor biberon da kullanmıyor josei marka içip de emziren var mı lütfen kullanan varsa yazsın
pinkooo_02 Lavin01 ben bunu ilk defa duydum hiç içmedim Ella içmiştim ama o dönem emzirmeyi sonlandirmistik zaten
Adenmoms68 Lavin01 hiç duymadım bu ilacı sütünüzü bir hafta sagıp dökün ve o bir hafta içinde mama verin eds yöntemi ile aklıma bu geldi sadece suan
bir_minik_annesi0301 Lavin01 hiç duymadım üstte kalsın inşallah bilen birisi vardır eczacıya sorsaydiniz tekrar gidip ya da bu işlerden anlayan birisi yok mu çevrenizde ona sorsanız
Adenmoms68 Lavin01 işte bu yüzden eds yöntemi ile verebilirsiniz gerçi oda olmaz eds de sizi yine emecek sıkıntılı bie durum olmus bi eczaneceye sorun isterseniz