Kbrnhr benımde oğlum aynı suan hala kahvaltı yapmaz.Apidemica marka balık yağı ıcırıyorum.Yarısını bitirdik.Eskisi gbı yemek yemesi icin zorlamıyorum .Sofra kurulunca bızden önce oturuyor.Yarım tabak kadar yemek yer bazen .Yemese de 1 dilim ekmek verırım eline kemirir.Böyle byle gecıyor öğünlerimiz.