Herkese merhabalar bebeğim 9 günlük. Doktorumuz her kontrolde kalbini kontrol ediyor. Çok şükür hepsinde de üfürüm yok gayet iyi dedi. Son gittiğimizde de söyledi ama rutin olarak eko çektirmesini isteriz ailemizden dedi. Böyle durum yaşayan var mı acaba ?