Bebeğimi emzirirken uykuya dalıyor gazini cikarmaya çalışıyorum ağızdan gazını çıkarıyor uyumaya devam ediyor ama sonrasında alttanda çıkarabilsin diye uğraşırken uyanıyor ve sonra devamlı aglayip uyumuyor Allah aşkına bu bebeği emzirme işinden sonra ki gaz çıkarma mevzusu sadece ağızdan çıkan mı yoksa alttan çıkarması için devam mı etmeliyim sırtına vurup oksamaya yada ben bu gaz işini çok mu yanlış anlamışım kafam çok karışık yardım edin ne olur hanimlar