gulsaherdemcibal cennet3534 he yani hepsinden cay kaşığı kadar bütün sebze meyveler bitti alerji olmadı bu sever hazrladigmiz kıtadan tatli kaşığı kadar sonra hergun arttircaz
cennet3534 gulsaherdemcibal tadımda kabız olmaması için Az zeytin yağı dökün üstüne bebek zeytinyagı var onu alın
cennet3534 gulsaherdemcibal bekliyorum altıncı ay olsun diye ben de hepsini aldım Bir de benim çok iştahlı Bir kere yoğurt vermişler ben kızdım tabii ki çünkü yasak ama nasıl yedi
maygirl emirtalhac özel ve gerekli bi drum yoksa ki bu durumu doktr soyler zaten..idel olan ve bebegin hazir oldgu ay 6.aydr…sindirimi yormanin anlamı yok.