merhaba kızlar duruşma izlemeye herkes gidebiliyormuş peki bebekle girilebilir mi telefonla vs girebiliyor muyuz veya kanguruya koysam bebeğimi arama falan oluyor mu çıkarttırırlar mı nasıl oluyor bilen varsa bilgi alabilir miyim eşimin duruşması var bebekle olmak dava da pozitif bir etkisi olur demiş avukat ama siz olsanız bebekle mi gidersiniz izlemeye tek mi